Emailhas already subscribed to our news letter!has successfully subscribed to our news letter!An error occurred! Please try again later.Your Message has been delivered!Stop SalesNot operatingBookedUnavailableCan CheckoutAvailable for arrivalUnavailable for booking

Welcome - Check in

Καλωσορίστε τους επισκέπτες σας στη βίλα.

Το Καλωσόρισμα (Welcome) των επισκεπτών σας είναι εξίσου σημαντικό με την έναρξη της βίλας σας για τη σεζόν!

Αφιερώστε λίγο χρόνο στους επισκέπτες σας, θα ωφελήσει και εσάς και τους επισκέπτες σας!

Θα βρείτε τις λεπτομέρειες της άφιξης των επισκεπτών σας στο σύστημα κρατήσεων Loggia Console. Λάβετε υπόψη ότι κανονικά οι επισκέπτες θα φτάσουν 2-3 ώρες αργότερα από την αναφερόμενη ώρα άφιξης (αποσκευές, παραλαβή αυτοκινήτων, οδήγηση προς τη βίλα σας).

Οι επισκέπτες γνωρίζουν ότι πρέπει να σας καλέσουν όταν ξεκινάνε από το αεροδρόμιο προς τη βίλα σας (σε περίπτωση που μας τηλεφωνήσουν, θα σας ενημερώσουμε, διαφορετικά μπορείτε να καλέσετε και να επικοινωνήσετε με τους καλεσμένους σας). 

Πριν φτάσουν οι επισκέπτες σας, βεβαιωθείτε ότι η βίλα είναι έτοιμη όσο αφορά την εσωτερική θερμοκρασία (aircondition κρύο / ζεστό), την ατμόσφαιρα (κουρτίνες / παράθυρα / πόρτες ανοικτές /οσμή / θέα), το καλάθι καλωσορίσματος προς τους επισκέπτες σας (λουλούδια / κεριά / ποτά / ψώνια κ.α.) Επίσης,  αν η άφιξη είναι βράδυ βεβαιωθείτε  ότι όλα τα φώτα είναι αναμένα.

Όταν μπαίνουν στη βίλα σας χαιρετήστε τους με ένα χαμόγελο, δείξτε πρόθυμοι να τους βοηθήσετε με τις αποσκευές τους (ή να τις αφήσουν κάπου και να της τακτοποιήσουν αργότερα), οδηγείστε τους σε ένα σημείο που να τους αρέσει και καθίσετε τους για μια στιγμή, προσφέροντας τους ένα ποτό ρακί / νερό ή οτιδήποτε άλλο προτιμάτε (μέσα ανάλογα με το χρόνο / την εποχή).

Καλωσορίστε τους ξανά στη βίλα (όνομα βίλας) και προσπαθήστε να τους κάνετε να νιώσουν σαν στο σπίτι τους. Επίσης, μπορείτε να τους ρωτήσετε αν έχουν ξανά έρθει στην Κρήτη και δώστε τους όσες περισσότερες πληροφορίες για την περιοχή και την Κρήτη.

Έχοντας το βιβλίο οδηγιών του Etouri (guide book) στο χέρι ( σας βοηθά να μην ξεχνάσετε κάτι) εξηγήστε τους τις απαραίτητες λειτουργίες της βίλας και όλες τις σχετικές λεπτομέρειες.

Μην ξεχάσετε να αναφερθείτε στο τηλέφωνο του Holiday Advisor (777) και ότι μπορούν να καλέσουν για οποιαδήποτε απορία έχουν ή οποιοδήποτε αίτημα τους. έτσι θα έχουν διπλή υποστήριξη τόσο από εσάς όσο κι απο εμάς.

Στη συνέχεια ξεκινήστε την περιήγηση στη βίλα περνώντας από όλους τους χώρους της βίλας (εσωτερικά / εξωτερικά) και εξηγήστε τους:

- Etouri Holiday Advisor σταντ / τηλέφωνο (777)

- Πρόγραμμα καθαριότητας βίλας / πισίνας / κήπου 

- Πως λειτουργεί το ζεστό νερό (24/7, το διακόπτη στον κεντρικό πίνακα)

- Πως ανοίγουν τα φώτα (εσωτερικά / εξωτερικά) , πως λειτουργεί η κεντρική είσοδος (αυτόματη /  χειροκίνητη)

- Πιθανότητα διακοπής ρεύματος / νερού (εξηγήστε τους ότι τις περισσότερες φορές είναι πρόβλημα της περιοχής και να βλέπουν κι αν η γύρω περιοχή έχει ρεύμα / δείξτε τους που έχετε φυλάξει τους φακούς, κεριά κ.α.)

- Παράθυρα / πόρτες / παντζούρια (πως λειτουργούν)

- Να μην πετάνε το χαρτί της τουαλέτας μέσα στη λεκάνη αλλά μέσα στον κάδο Που μπορούν να πετάνε τα σκουπίδια μέσα και έξω στη βίλα (κάδοι ανακύκλωσης)

- Aircondition / ανεμιστήρες πως λειτουργόυν κι αν συνδέονται με τις πόρτε ή τα παράθυρα

- Πισίνα, σάουνα, υδρομασάζ ( απαγορεύονται τα γυάλινα υλικά, οι βουτιές, το αλκοόλ, τα πλαστικά ήδη, πάντα να κάνουν ντουζ πριν να χρησιμοποιήσουν Πισίνα / σάουνα / υδρομασάζ, να μην κάθονται βρεγμένοι στα έπιπλα) -

- Ενημερώστε τους για όταν βρέχει ή φυσάει να κλείνουν τις ομπρέλες και να μαζεύουν τα μαξιλάρια από τους εξωτερικούς χώρους κ.α.)

- Δώστε τους πληροφορίες σχετικά με την περιοχή γύρω στη βίλα supermarket, φούρνος, κρεοπωλείο,  ταβέρνες, delivery και δείξτε τους τα φυλλάδια, παραλίες και γενικά πληροφορίες για την Κρήτη.

- BBQ / Φούρνος / Τζάκι (αέριο / ξύλο / κάρβουνο / Χαρακτηριστικά ασφαλείας και τρόπος λειτουργίας)

- Να αφήνετε πάντα τις οδηγίες σε εύκολο σημείο για την κουζίνα / πλυντήριο πιάτων και ρούχων / στεγνωτηρίου (προ-καθαρίστε όσο το δυνατόν περισσότερο για να αποφευχθεί η απόφραξη)

- Να αφήνετε πάντα τις οδηγίες και για Συσκευές ασφαλείας (πυροσβεστήρας / ανιχνευτής καπνού κ.α.)

Παραδώστε τα κλειδιά και τονίστε τους να μην τα ξεχνάνε μέσα από την πόρτα όταν φεύγουν.

Ευχηθείτε τους να τους περάσουν αξέχαστα και αν χρειάζονται οποιαδήποτε βοήθεια ή έχουν ερωτήσεις, εσείς και το Etouri είστε πάντα στη διάθεσή τους οποιαδήποτε στιγμή. 

etouri

I. Petichaki 8
Rethymno, 74100
Greece

View on map


Tel(+30) 2831027955

Emailreservations@etouri.gr


Fill up this form to contact us if you have any further questions

I hereby certify that the information above is true and accurate.

Etouri Club

Please give your details to be part of our exclusive club

We value your privacy. None of the details supplied will be shared with external parties

This company operates under the Greek Tourism Organization license no: 1041E60610185001

Apple and the Apple logo are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. App Store is a service mark of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. / Loggia and Loggia logo are trademarks of Loggia Ltd.

Copyright © 2019 K.Vasilakis SP. All Rights Reserved.