Emailhas already subscribed to our news letter!has successfully subscribed to our news letter!An error occurred! Please try again later.Your Message has been delivered!Stop SalesNot operatingBookedUnavailableCan CheckoutAvailable for arrivalUnavailable for booking

Security Deposit

Διαδικασίες καταβολής Security Deposit ανά πλατφόρμα

Το Security Deposit, εγγύηση ζημιών, είναι ένα χρηματικό ποσό το οποίο παρακρατείται από τον πελάτη για τυχόν ζημιές που μπορεί να προκληθούν στη βίλα κατά τη διάρκεια της διαμονής του και με δική του ευθύνη .

Το ποσό του security deposit που έχει οριστεί σας έχει σταλεί σε email ή κατόπιν συνεννόησης με την etouri.

Παρακάτω θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με το πως λειτουργεί το security Deposit για το κατάλυμά σας ανάλογα το κανάλι κράτησης. Τη διαδικασία του security deposit την διαχειρίζεται αποκλειστικά το κάθε κανάλι κράτησης.

Airbnb

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποια ζημιά, μπορούμε να ζητήσουμε το ποσό που αναλογεί μέσω του Airbnb.  Τo AirBnb κρατάει το Security Deposit και σε περίπτωση ζημιάς μπορούμε να καταθέσουμε αίτηση εντός 14 ημερών από την αναχώρηση του πελάτη, αιτώντας το ποσό που αναλογεί μέσω του Airbnb.

Θα χρειαστεί να αποδείξουμε τη ζημιά αναλυτικά με τα παρακάτω δικαιολογητικά:

Φωτογραφία του χαλασμένου αντικειμένου, απόδειξη αγοράς ή γραπτή προσφορά από την εταιρεία που θα το επισκευάσει (ώστε να επιβεβαιώνεται η αξία αγοράς ή επισκευής)

Μόλις λάβουμε τα παραπάνω από εσάς θα τα προωθήσουμς στο Airbnb μαζί με την αίτηση για το συγκεκριμένο ποσό. Η διεκδίκηση της αποζημίωσης μπορεί να γίνει εώς και 14 ημέρες μετά την αναχώρηση του πελάτη.

Trip Advisor

Σε περίπτωση ζημιάς μπορούμε να καταθέσουμε αίτηση εντός 7 ημερών από την αναχώρηση του πελάτη, αιτώντας το ποσό της ζημιάς.

Θα χρειαστεί να αποδείξουμε τη ζημιά αναλυτικά με τα παρακάτω δικαιολογητικά:

Φωτογραφία του χαλασμένου αντικειμένου, απόδειξη αγοράς ή γραπτή προσφορά από την εταιρεία που θα το επισκευάσει (ώστε να επιβεβαιώνεται η αξία αγοράς ή επισκευής)

To Trip Advisor θα μας ενημερώσει σχετικά με την ολοκλήρωση της διαδικασίας καθώς και την καταβολή του ποσού που αιτήθηκε.

HomeAway

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποια ζημιά, ακολουθείται η ίδια διαδικασία όπως παραπάνω. Το HomeAway κρατάει το ‘Security Deposit’ και εμείς το διεκδικούμε σε περίπτωση ζημιάς την οποία όμως πρέπει να αποδείξουμε αναλυτικά.  Στο HomeAway η διεκδίκηση της αποζημίωσης μπορεί να γίνει από την ημέρα αναχώρησης του πελάτη και για 7 ημέρες μετά απ’ αυτήν.

Κρατήσεις etouri

Στις απευθείας κρατήσεις το Security Deposit δεσμεύεται στην πιστωτική κάρτα του πελάτη και το διεκδικούμε σε περίπτωση ζημιάς την οποία πρέπει να αποδείξουμε αναλυτικά με φωτογραφία του χαλασμένου αντικειμένου, απόδειξη αγοράς ή γραπτή προσφορά από την εταιρεία που θα το επισκευάσει.


etouri

I. Petichaki 8
Rethymno, 74100
Greece

View on map


Tel(+30) 2831027955

Emailreservations@etouri.gr


Fill up this form to contact us if you have any further questions

I hereby certify that the information above is true and accurate.

Etouri Club

Please give your details to be part of our exclusive club

We value your privacy. None of the details supplied will be shared with external parties

This company operates under the Greek Tourism Organization license no: 1041E60610185001

Apple and the Apple logo are trademarks of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. App Store is a service mark of Apple Inc., registered in the U.S. and other countries. / Loggia and Loggia logo are trademarks of Loggia Ltd.

Copyright © 2019 K.Vasilakis SP. All Rights Reserved.